Увійти
Cпеціалізована авіаційно-технологічна школа № 203 Святошинського району міста Києва
Увійти

Підтримка

Інструкції

Часті запитання

Вітаємо вас на платформі дистанційної освіти Eddy (Освітній товариш).
Детальніше про платформу ви можете дізнатись, переглянувши презентаційне відео:
https://www.youtube.com/watch?v=twMvMhIhtYE&t=58s

промо-ролик:

https://www.youtube.com/watch?v=s1CYE8ZlWb0&t=3s

або на сайті:

eddy.org.ua

Щоб використовувати нашу платформу, вам потрібно увійти в свій обліковий запис. Облікові записи отримують лише співробітники та учні закладу освіти, якому належить ця платформа.
Якщо ви маєте дані входу, натисніть, будь ласка, на кнопку “Увійти” в правому верхньому куті сторінки та введіть свій логін та пароль у відповідних полях.

Якщо ви працюєте або навчаєтесь у навчальному закладі, якому належить ця платформа – ТАК. Доступ до усіх інструментів та навчального контенту ви отримуєте лише після входу в обліковий запис. Таке обмеження реалізовано для того щоб унеможливити доступ до внутрішніх даних навчального закладу сторонніх осіб.

Якщо ви почали працювати або навчатись у навчальному закладі, що користується платформою, то для Вас необхідно створити новий обліковий запис. 

З міркувань безпеки, на платформі відсутня відкрита реєстрація. Для того, щоб отримати новий обліковий запис, необхідно звернутись до класного керівника (якщо ви навчаєтесь в школі або ви є одним з батьків учня/учениці) або до відповідального за впровадження платформи у вашому закладі.

Ви можете звернутись до відповідального за впровадження платформи у вашому закладі або надіслати листа на електронну адресу eddyquestion@gmail.com. В листі просимо надіслати посилання на платформу, своє повне ПІБ, посаду та зазначити що ви не отримали або втратили дані входу.

Якщо представники закладу освіти не користувались Google інструментами до реєстрації на платформі, команда Eddy реєструє для кожного державного закладу освіти G Suite for Education – це набір сервісів від Google, за допомогою яких будь-який заклад освіти може зручно організувати процес дистанційного навчання. Для кожного вчителя\учня створюється обліковий запис, дані якого ми надсилаємо у СМС повідомленні. Крім збільшеного обсягу доступу до інструментів відеозв’язку (Google meet), хмарного сховища (Google drive) та інших освітніх інструментів, ви отримуєте функціонал звичайної електронної пошти ( Gmail). Увійти в неї ви можете використавши дані, які ви отримали в СМС-повідомленні (вони збігаються з даними входу на платформу). Для того щоб увійти в свою нову Gmail пошту перейдіть за посиланням:
https://accounts.google.com/signin

Якщо у вас уже є Gmail пошта, вам потрібно буде вийти з неї та увійти в новий аккаунт так як ви зазвичай це робите.

Якщо ви отримали дані входу, переконайтесь, будь ласка, що ви вводите правильно дані. Для надійності ви можете скопіювати дані з повідомлення та вставити їх у відповідні поля на платформі. Щоб скопіювати дані потрібно виділити їх та натиснути на виділенні на праву кнопку миші і обрати опцію “Копіювати” , для того, щоб вставити ці дані у поле натисніть на відповідне поле правою кнопкою миші та оберіть “Вставити” (або виділити дані та затиснути на клавіатурі комбінацію клавіш CTRL + C, для того, щоб вставити ці дані у поле натисніть на клавіатурі одночасно клавіші CTRL + V).

Якщо ви забули свій пароль, натисніть на “Забули пароль?”.
У новому вікні вам потрібно буде ввести електронну адресу на яку ви зареєстровані, Ваш логін (повністю) , та натиснути на кнопку “Отримати новий пароль”. Якщо ви не знаєте як увійти в свою нову електронну пошту, скористайтеся інструкцією вище в питанні “Для чого створюється нова електронна пошта при реєстрації на платформу та як в неї увійти?”

 

Якщо ви забули свою електронну пошту, на яку ви зареєстровані,  надішліть листа на електронну адресу eddyquestion@gmail.com. В листі просимо вказати посилання на платформу, своє повне ПІБ, посаду та зазначити що ви не отримали або втратили дані входу.

Якщо ви забули свій пароль, натисніть на “Забули пароль?”.
У новому вікні вам потрібно буде ввести електронну адресу на яку ви зареєстровані, Ваш логін (повністю) , та натиснути на кнопку “Отримати новий пароль”. Якщо ви не знаєте як увійти в свою нову електронну пошту, скористайтеся інструкцією вище в питанні “Для чого створюється нова електронна пошта при реєстрації на платформу та як в неї увійти?”

 

Якщо ви забули свою електронну пошту, на яку ви зареєстровані,  надішліть листа на електронну адресу eddyquestion@gmail.com. В листі просимо вказати посилання на платформу, своє повне ПІБ, посаду та зазначити що ви не отримали або втратили дані входу.

Переконайтесь, що ви вводите правильні дані, перевірте з’єднання з інтернетом, спробуйте оновити сторінку утримуйте Ctrl’ і натисніть клавішу «F5». (для користувачів ОС Windows) або утримуйте ‘Cmd’ + ‘Shift’ і натисніть ‘R’ ( для користувачів MAC OS)

Якщо проблема повторилась, потрібно очистити кеш у вашому браузері. Інструкції як почистити кеш саме у Вашому браузері ви можете знайти за посиланням:

http://bdnetwork.com.ua/useful/kak-csistit-kesh-v-brauzerah

Якщо ви оновили сторінку та почистили кеш і це не допомогло, зверніться в службу підтримки за електронною адресою  eddyquestion@gmail.com. В листі просимо вказати посилання на платформу, опис проблеми або додати відео-фото проблеми.

Перевірте ваше з’єднання з інтернетом, спробуйте оновити сторінку утримуйте Ctrl’ і натисніть клавішу «F5». (для користувачів ОС Windows) або утримуйте ‘Cmd’ + ‘Shift’ і натисніть ‘R’ ( для користувачів MAC OS)

Якщо проблема повторилась, потрібно очистити кеш у вашому браузері. Інструкції як почистити кеш саме у Вашому браузері ви можете знайти за посиланням:

http://bdnetwork.com.ua/useful/kak-csistit-kesh-v-brauzerah

Якщо ви оновили сторінку та почистили кеш і це не допомогло, зверніться в службу підтримки за електронною адресою  eddyquestion@gmail.com. В листі просимо вказати посилання на платформу, опис проблеми або додати відео-фото проблеми.

Про політику конфіденційності Eddy ви можете прочитати у розділі “Політика конфіденційності” у лівому боковому меню. Ваші персональні дані захищені, ви можете налаштувати у своєму обліковому записі які ваші дані будуть видимими. 

Ваші матеріали занять будуть доступні лише обраним зареєстрованим користувачам вашого навчального закладу, які слухають ваш предмет та деяким представникам адміністрації вашого закладу.

Домашні завдання учнів будуть доступні лише викладачам, які для них викладають.

Інструкції з користування платформою доступні лише після входу на платформу.
Блок інструкцій адаптується під вашу роль на платформі. Учень бачить інструкції про те, як проходити предмети. Вчитель має доступ до інструкцій щодо створення та наповнення предметів.

Для того, щоб переглянути інструкції, увійдіть в свій обліковий запис та оберіть пункт “Інструкції з користування” у лівому боковому меню.

Якщо ви припинили навчання чи роботу в даному закладі освіти, стосовно остаточного видалення вашого облікового запису просимо звернутись до служби підтримки за електронною адресою  eddyquestion@gmail.com. В листі просимо вказати посилання на платформу, ваш логін та причину видалення акаунту.

Фахівці технічної підтримки Eddy будуть раді допомогти Вам у вирішенні будь-яких труднощів під час використання платформи. Для того, щоб отримати найбільш точні відповіді не забудьте додати зображення або детальний опис проблеми, з якою ви зіткнулися. Ми чекаємо на Ваші листи та бажаємо Вам хорошого дня!

2024 © Education Buddy, education platform

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити вам найкращі враження на нашому сайті. Продовжуючи використовувати наш сайт, ви автоматично погоджуєтеся з використанням даних технологій.Політика конфіденційності

Notifications %s New

Перейти до вмісту